20:45

Några blandade bilder från senaste veckan.

Hejhej, det har hänt lite allt möjligt den senaste veckan. I lördags så hade vi triathlon "Iron lady" som uppstart med fotbollen. Sedan på kvällen jobbade jag, Hanna och Emma på Christines dotters bröllop där vi tog hand om maten osv, det var faktiskt riktigt roligt! Att vi fick äta av maten var ju inte alls helt fel!

På söndagen så gick bussen 7.05 mot Lycksele där vi hälsade på hos Sandra. Var där till på tisdag och vi tog det rätt lugnt. Vädret är ju helt sjukt, kring 30 varje dag ju! Men vi badade på campingen och på badet, firade My, spelade massa spel och gick på dollarstore. På tisdagkväll då jag kom hem så vare dags för fotbollsträning och efter så for vi ut på Holma för att se solnedgången, tyvärr så missade vi den men vi hade trevligt ändå!

Igår så kom Malin hem och även Catta och Magnus och käkade frukost. Sen på eftermiddagen så drog vi ut till stugan och stranden för att svalka oss, 24 grader i vattnet är ju inte helt fel. Sen käkade vi alla ute på stugan då även Maya är här! Träning igen på kvällen och vi gjorde ett nytt försök på solnedgången och då hann vi! Mycket mysigt.

Idag har vi legat på stranden igen och jag och Malin tränade även en sväng. Imorn blir det släktträff, match på söndag och sedan på måndag så bär det av ner mot Ullared!
Dear diary | | Kommentera |

För jag hatar ju inte att ta kort på mig själv😘

-Jag är väldigt bekväm av mig, gör inte mer än vad jag behöver.
-Vattenmelon och nektariner är sommar för mig.
-Har nästan alltid nagellack, känns naket utan.
-Är sugen på att färga håret riktigt mörkt igen men trivs samtidigt med lite ljusare.
-Jag är överlycklig att sommaruppehållet från fotbollen snart är över.
-Jag vill ut och resa men har tyvärr inga pengar.
-Dricker nästan allt med sugrör. Om jag dricker ur höga glasen hemma så måste jag ha ett.
-Kommer ofta ihåg vad jag drömmer och det är kung!
-Lever för grillat på sommarn.
-Jag sover nästan alltid med sockar. Undantag på sommaren om det är så varmt att man avlider annars.

Dear diary, Listor | | Kommentera |

17.10

Tjobre!
Vädret har fortsatt att levererat i veckan! I onsdags var det kring 30 grader i solen, helt sjukt. Cyklade med Hanna till Piren där vi var hela dagen vilket resulterade med att jag såg ut som en tomat när jag kom hem. Länge sen jag brände mig så mycket. Vilade nån dag men sen har jag fortsatt jobbat på brännan.

Tyvärr regnar det idag men det är fortfarande otroligt varmt. Åskade en stund imorse vilket jag inte alls klagar på, älskar åska! Galet mysigt. Annars har jag bara slappat idag, satte mig ute en stund och tände en rökelse. Jag och Malin fick varsitt paket av Maggan och dom luktat himmelskt!

Alla dagar smälter samman för mig nu på sommaren men tänkte göra ett inlägg med lite bilder från senaste tiden då jag orkar starta datorn!