21:56

Två från ikväll
 
Hola bitches!
 
Lovet börjar lida mot sitt slut och jag har faktiskt haft ett riktigt bra lov! Brukar sluta med att jag bara ligger hemma och tar igen mig men har hunnit göra en massa saker. Bland annat två utgångar, avslutning med laget, tränat, jobbat och haft feber.
 
Fick lite tidigare lov då jag är ledig på fredagar - score. Men började med att jobba den dagen tillsammans med Tovis vilket var mycket trevligt. Sedan på kvällen efter jag slutat så följde jag med Emma och My ut till 5ive och hade jäkligt roligt. Dock inte så mycket folk ute då men hade roligt ändå, även om den kvällen var så jävla sjuk, har typ förträngt vissa saker som hände osv. Träffade ju på visst folk HAHA. Sedan på lördagen så vankades det avslutning med laget som också var otroligt trevligt. God mat, tävlingar - där jag, Elin och Tove levererade på!, kareoke i massor och trevligt sällskap. Tror vi sjöng tills klockan blev halv 1 ? haha. Söndag, måndag och tisdag spenderades i sängen och maraton av Orange is the new black, så jävla bra serie - TIPS!
 
Var sjukt slö på träningen i tisdags och när jag kom hem så visade det sig att jag hade feber, säämst. Mådde bättre dagen efter men har varit halvers sedan dess och ont i halsen. Tränade ändå på torsdagen och för en gångs skull gick det bra! Körde dubbel till krasch för andra gången ever och var så nära att ställa en! Snart så.
 
Sedan igår så blev jag medbjuden att fira Majas 7000:e dag + halloween tillsammans med henne, Elin och Tove. Vi började hos Tove där vi gjorde oss i ordning tillsammans och vi hann byta tema typ 100ggr. Började med Spice Girls men slutade som årtionden. Vi hade himla trevligt med god dricka och lite ostbricka. Tog sedan bussen in för att dra till Lokal men de va så jäkla lång kö så vi åkte gratis ? taxi till 5ive där vi äntligen fick dansa i massor. Hade jävligt roligt även om de inte sluta så jätte bra men.
 
Idag så vaknade jag vid 13 ?? haha så mycket ångest, men hann sova 3h efter jag kom hem och vaknade då as pigg kl 7? men lyckades ju somna om haha.. Hann inte mer än gå med Bruno ungefär så kom Maggan och Anders förbi på middag, mycket trevligt. Jag och Malin for även och tände ett ljus, efter mycket kämpande, i minneslunden, det är såå fint på kyrkogården den här tiden!
 
Annars så har jag slappat i massor, tränat på gymmet, sett film med Malin och hunnit gå en prommis med fina Lisa och hundarna.
 
Känns som jag glömt allt jag gjort lol men ska lägga in lite bilder från lovet nu iaf.
 
Pusspuss
 
 
 
Dear diary | |
Upp