16:41

 
 
Holmsund bjöd på underbart väder igår då solen ÄNTLIGEN tittade fram! Det resulterade med en mycket härlig promenad ut på isen med Brunoboy. Livet flyter på som vanligt. Skola, powernaps, träningar, utgångar osv. Hade en himla bra helg förra veckan! Denna helg blev en lugnare vilket är rätt skönt. Malin bjöd på amerikanska pannkakor till frukost igår vilket var himla gott. Idag så började vi dagen med en familjeutflykt till gymmet mycke bra, sen dess har jag chillat bulle och snart vankas middagsgäster. Är såå hungrig just nu haha. 
 
Har aldrig något att skriva om egentligen då alla mina veckodagar består av skola och sedan träning av olika slag på eftermiddagarna/kvällarna vilket jag inte har några problem alls med! Fotbollen går sådär för tillfället då jag får kramp i mina fötter jämt och ständigt, piss. Gymnastiken går väl ok ändå, jobbar vidare på mitt framåt varv men blir så frustrerad då det inte går! Hatar tumbling för tillfället, går mycket bättre på trampetten haha. Är så jävla nära att ställa mina dubblar vilket också är så jävla frustrerande. Men Thomas kom med bra tips i torsdags så nu jävlar! Han tyckte även att jag såg ut som en påse nötter när jag körde, wat? Mitt tredje år i skolan är även ett skämt haha känns som jag aldrig är där och vi gör inte mycket heller. Glider på en räkmacka helt enkelt men jag klagar då inte!
Dear diary, Foto - Miljö | |
Upp