21:24






Lite bilder från senaste tiden

Har faktiskt haft en riktigt bra helg. Började på fredag med Idol, pollykladdkaka och Grey's med Hanna. Sen på lördagen drog vi till gymmet på morgonen och sedan hem för brunch med Malin och Julia (bilden) döör så gott det var!! Och idag har jag hängt i Vännes för futsal! Var lite nervös och inte supertaggad då jag kommit ur mitt "fotbollsmode" och inte var på träningen i torsdags. Har heller inte spelat futsal på jag vet inte hur många år. Men det var jäkligt roligt! Förlorade alla matcher men vi hade väldigt bra spel så det känns ju ändå bra. 

Annars så har jag och Hanna varit väldigt duktiga i veckan med träningen och jag var skit nära att gå ner i spagat!! (bilden) Haha sjukt stolt. Sen så äre ju farsdag idag, därav den vackra bilden på padre. Stackarn har varit själv nästan hela dagen haha men han är bäst ändå ♡ 
Dear diary | |
Upp