20:04

Vi hade ju tävling i söndags på hemmaplan. Det var min första tävling på ca 3 år och det kunde inte gått bättre då vi vann GULD!! Fyfan vad skönt det var! Längesen jag var så nervös som jag var den dagen alltså, shit. Skakade efter vi kört tumbling haha. Men det var jäkligt kul att få vinna. Sen blev vi intervjuade också så i tisdags var vi i tidningen.
 
Dagen idag har väl vart sådär. Dagens höjdpunkt var nog lunchen som spårade lite haha. Varit så jäkla trött och har ont i kroppeen. Vi började lära oss vårt nya fristående igår (aaaasroligt och fett bra!) och då ska vi har ett lyft med så har lite ont i rygg och nacke idag då vi övade på det igår haha. Dansade hela träningen och sedan efter så gick jag,Hanna och My på CHOCK. Fett roligt ändå men galet jobbigt. Är så jäkla trött idag alltså. Tror jag nu ska dra mig uppåt och lägga mig i sängen och läsa lite i min bok.
Dear diary | |
Upp