13:46

Länge sen man skrev, men har hunnit ha sportlov då jag och brudarna tog tåget ner till Stockholm för att se Avicii. Går inte att beskriva hur sjukt jäkla mäktigt det var! Sjukt bra drag och tunga drop, vi stog och hoppade i två timmar haha. Bäst var ändå snubben som stog bakom oss, those moves alltså höll ju på att dö haha. Annars så var vi på fotografiska och gick på stan. Köpte dock inget mer än en mascara, stolt jao. 
 
Drog även i fredags till Borgafjäll med idrotten och kom hem på söndag. Vi for från skolan vid 6 på morgonen och sen när vi kom fram så vare lite valfritt vad man skulle göra. Det blåste galet mycket så jag, Hanna och Sandra valde att gå på en promenad och kolla läget lite. Gjorde årets fail också då jag fick världens impuls att hjula på vägen då Hanna filmade. Kanske världens dummaste ide då det var snorhalt på vägen och mina händer glider iväg under mig. Oh my god måste fixa en gif på det sen. På lördagen skulle vi egentligen ut på tur men det blåste för mycket på morgonen så det blev en dag i backen istället. Lite mulet på förmiddan men sen på eftermiddan titta solen fram och det var perfekt före. På kvällen softade vi bara i stugan. På söndagen drog vi ut på tur istället och vi kunde inte fått bättre väder. Molnfri himmel och SOOL. Vi hade planerat att vi skulle komma först upp på fjället men det strulade lite så vi kom iväg sist. Men vilka kom tillslut först? Jo vi! Haha så bäst. Vägen hem var mindre rolig då det var galet brant haha. Sjukt lyckad helg iallafall.
 
Annars så har jag världens softaste vecka, ledig igår och idag, kort dag imorn, ledig torsdag och sen en lektion på fredag. Klagar inte! Vi har även börjat träna ute äntligen och jag lyckades ställa 720 :D
 
Ska lägga upp lite bilder från både Stockholm och Borga, ska även sätta ihop en video men om jag känner mig själv rätt så kan det ta ett tag hehe.
Dear diary | |
Upp