21:49

Lite bilder från senaste tiden!
 
Hade öppet hus förra veckan på torsdagen. Mådde inte bra alls, fy vilken huvudvärk jag hade. Det började i tisdags då jag frös (!!) efter fotbollsträningen, hade tydligen feber då hehe. Men sedan hade jag typ feber men ändå inte, hade lite högre temp än jag brukar och en äcklig huvudvärk. Var ledig på fredagen och då for jag och tränade med Hanna och Maja. Inte så smart kanske hehe, följde även med till Vännes på kvällen då Malin spelade match med damerna, tyvärr förlorade dem. Lördagen chillade vi och sedan på söndagen for vi in och kollade på SM-veckan, blev sprint! Sjukt kul att se faktiskt, vi stannade dock inte så länge då det var så kallt. Satsade på att hamna på tv men vet inte hur bra jag lyckades hehe. Var med på träningen på kvällen trots att mamma inte ville, skulle lyssnat. Världens sämsta träning och satan vad dåligt jag mådde efteråt. Meen på måndagen mådde jag desto bättre och huvudvärken var borta!! 
 
Tisdagen började med att jag försov mig men bästa mamma var ledig och var snäll och skjutsade in mig till skolan. Hade ingen lärare på idrotten och jag och Hanna körde bästa uppvärmningen, haha bästa lektionen hittils. På kvällen blev det dubbelträning med gymnastik först. Tränade på 540 och den börjar sitta nu, finally! Körde även dubbel första gången till rygg i kraschen, sjukt läskigt. Fick sämst landning första gången så är galet stel i högra sidan av ryggen idag.. Men sen drog vi in till stan för futsal. Även den träningen var jävligt rolig! Körde med amerikansk fotboll på uppvärmningen och sen spelade vi resten. (Mitt lag vann hehe;)) Dagen idag har varit helt okej, haft ont i ryggen dock men he funkar. Var galet vackert ute vid lunch med frost på träden och solen som lös. Även spelat världens bästa spel som Linn tipsade om: Babble! Alltså jag dör så kul haha. Förutom det har jag fasat inför fysen ikväll med herrarna. Men som tur var så va dom inte med och det gick bättre än jag trodde! Skönt, fick även inviga mina nya dojjor. 
 
Applåder till den som orkat läsa detta, men nu ska jag iaf plugga lite upphovsrätt osv. Kraaam
 
 
Dear diary | |
Upp