10 THINGS

 
Åååh förstår inte varför kvaliten blir så dålig:((
 
-Jag älskar att handla mat! Älskar att gå omkring inne i mataffärer haha.
-Jag blir sjukt rastlös om jag inte tränar, spelar ingen roll på vilket sätt bara jag får röra på mig!
-Jag är rätt bra på att göra spontanköp... vilket inte alls är bra.
-Jag blir väldigt sällan stressad och tänker att allting kommer ändå att lösa sig tillslut.
-Jag har väldigt hög smärttröskel men har väldigt lätt för att klaga då jag inte har så jätte ont (mindre "skador")
-Ibland önskar jag att jag börjat/fortsatt i fler sporter som t.ex. dans, innebandy och handboll.
-Jag blir aldrig arg men kan få mina utbrott på några sekunder ibland haha.
-Jag sörjer för att mitt gymkort går ut på lördag:(
-Alltid när vi äter middag hemma så är det jag som pratar för fulla muggar men tillslut är det ingen som orkar lyssna längre.
-Jag är beroende av tuggummin och tuggar det varje dag.
-Jag längtar inte tills jag fyller 18, är inte redo än! 
 
Sköna låtar yeeees
 
 
Dear diary, Foto - Självporträtt, Listor, Music/Videos | |
Upp