16:57

FÖR SVERIGE TOG GULD IDAG!
 
Äntligen! Och vilken jävla fighter och stjärna Charlotte Kalla är då hon tar igen 25 (!!) sekunder på sista varvet och sedan vinner spurten och tar hem GULDEEET åt Sverige!! Haha jag och pappa satt på helspänn här hemma, det var galet spännande. Annars på senaste tiden har jag hunnit kolla på en massa OS, det gäller ju att passa på. Nån elev kopplade upp sin dator igår till TVen i cafeterian där vi fick se Sveriges hockeymatch på Viasat = HD! Hann se första perioden på skolan, lyssna på andra på bussen hem och se sista hemma och det slutade med en vinst woop woop. Damerna vann även sin match idag också tror jag. Även sett Ryssland - USA idag där USA vann på straffar och sen kl 18 så spelar Sverige igen! Missar dock herrarnas stafett imorn då vi har match samtidigt, jaja. Hatar även att gå i skolan just nu då man missar allt det bra.
 
Annars vet jag inte riktigt vad jag gjort senaste tiden, haft en jävla massa inlämningar i veckan och har fortfarande en kvar som jag inte riktigt lyckas skriva klart. Mycket roligare att kolla på OS ju hehe. Men lyckades iaf köra sträckt frivolt handvolt frivolt på träningen i torsdags vilket var förjävla gött. Går även framåt för mina 720 skruvar på trampett, snart så ställer jag den! Börjat öva en massa på hjulning mjukis som vi förhoppningsvis kommer kunna köra iaf i mix friståendet. Spelade lite futsal förra helgen också som tack gode gud inte var i Vännäs. Första matchen gick dock åt helvete men andra var jävligt kul att spela och som slutade med en vinst. Imorn spelar vi inne på Nolias konstgräsplan jippii. 
 
Alltså orkar inte att mina inlägg alltid blir så osammanhängande med whatever. Har en massa matcher nu på helgerna vilket är rooligt och sen i slutet av februari far jag och brudarna till Stockholm för att se Avicii!
 
 
Dear diary | |
Upp