22:23

Hittade en söt bild från när skolan typ nyss börjat

Mamma kom och hämtade upp mig och sedan for vi till Intersport. Gick väldigt snabbt för de hade inga storlekar inne tyvärr men tog bara samma storlek jag har på mina andra byxor. Eftersom det gick så snabbt så svängde vi förbi hos mormor där jag även fick lunch. Och efter det blev det såklart massa fika också. Inte helt fel. Mamma skjutsade sedan mig tillbaks till skolan där jag hade workshop med Janne K. Var rätt intressant och vi fick köra lite olika övningar på att lyssna, om timing och att tala. Skrattade typ igenom hela haha.
 
Kom hem cirkus tio i fem och då vare bara att värma maten, käka, byta om och sedan dra iväg till älskade hallen för träning. Gick väl sådär hehe. Fick gratis skal också från newbody, fett swaaggiee. Ne nu ska jag ta tag i svenskan och sedan gå och lägga mig.
 
KRAAAM
 
Dear diary | |
Upp