20:45

so facking c00l

Inte riktigt orkat ta tag i bloggen och skriva något. Men har iallafall lov nu, eller ja det är ju snart slut men w/e. Var till Bygdsiljum i tisdags med mor och syster. Mycket trevligt. I onsdags så var jag och Malin till frissan i 3 timmar (!) för Malin färgade sitt hår och jag är ju såklart lika osmart som vanligt och väntar på henne istället för att gå hem?? Jaja, jag ska dit på torsdag igen iallafall och slinga håret en nyans ljusare. Spännande då jag i alla år alltid färgat mörkare haha. 
 
När Hanna fyllde  år förra året så sa vi att vi skulle bjuda henne på middag på Eurasia men inte förrän idag tog vi tag i saken. Så jag,Hanna och My fick skjuts in av My's brorsa och sedan gick vi på stan en stund innan vi mötte upp Emma utanför Eurasia. Mycket mycket trevligt! Gick en stund till på stan efter vi ätit klart. Köpte även hörlurar för 100 kr! KAP! Var dessutom likadana jag haft förut men som Malin slarva bort.. Dock så var inte riktigt färgen jag ville ha men som Malin vill ha. Så beställde nyss hem ett par nya haha också får Malin köpa dessa av mig. Gött.
 

 
 
Dear diary | |
Upp