15:36

 
Inte skrivit nu på svinlänge. Inte riktigt orkat, men tänkte rada upp några saker som hänt sedan jag senast skrev.
 
- Haft våran föreställning "Tavlor på en utsällning" på skolan. Var med och dansade med min grupp och det var så jäkla skoj. Mycker rolig vecka.
- Var till Emma i Nordmaling där vi sov över och hon fixade våra naglar. (Stört duktig!)
- Fått sommarlov och klarat av första året på gymnasiet.
- Börjat sommarjobba.
- Vunnit två matcher (!!) och även ställt mig i målet.
 
Haha ja jag kom inte på så mycket mer. Lol. Men iaf, vädret är ju inte det bästa just nu, inte för att jag har någon tid över till att sola på dagarna men jobbar bara en vecka till och då jävlar! Dock är jobbet väldigt skoj och mina barn är så söta. Var ju Midsommar igår som nog ingen missat. Var som vanligt ute i stugan hela dagen och sov även över. Farfar kom även ut vilket var jätte roligt. Vi drog även fram luft geväret, så vi (Anders) riggade upp massa grejor att skjuta på haha så jävla roligt. Hade allmänt trevligt och idag ska jag bara vilaa. Stört trött. Ska fixa lite bilder från igår så slänger nog in dem i ett inlägg sen.
Dear diary | |
Upp