21:32

Snöis!

Fick ett sms av Hanna igår då hon frågade om jag ville göra en snögubbe med henne så gick över till henne också byggde vi Snöis som är på bilden, mycket fin blev han! Åt tacos till middag och sen for jag och pappa ut och övningskörde lite. Så sjuukt skoj! Fick köra lite mer på "vägar", fortfarande ute vid hamnen men inte bara på parkeringen så det var najs. Fick även köra mig själv till My sen som var lite läskigt men det gick helt ok. Hon åt när jag kom dit så väntade i hennes rum och sedan gick vi upp och började starta upp Wii:et medans vi väntade på Emma och Hanna. Startade något spel och dödade lite zombies. Sen såg vi på Mello, och bara hade det gött. Spelade lite Mario Kart också och sen körde vi Alias. Så himla roligt!
 
Sen idag så har jag, hör och häpna, städat mitt rum! Pappa pushade och kom även sedan upp och dammsög haha. Städade även en hylla och slängde lite saker och stoppade bort osv. Sen vare träning som gällde. Gick väl ok. Bara 1 enda träning kvar till tävlingen på Söndag! Shiit har panik, var så länge sen jag tävlade haha. Men det ska bli skoj, det är ju på hemmaplan så det känns jäkligt skönt att man liksom "kan" redskapen.
 
Dear diary | |
Upp