21:00

 
Dagen har väl vart sisådär. Sover så jäkla dåligt nu för tiden.. får damp. Vet inte vad som hände imorse heller på historian, det började klia as mkt i näsan och jag ville nysa hela tiden och mitt vänstra öga var helt bortom min kontroll, det bara rann och rann och rann. Kämpit liv alltså, men det gav sig tillslut. Efter jag slutat så gick jag och köpte nya tights till mig och Malin som vi kan ha på tävlingen och sen när jag vänta på bussen så kom min kära faster dit också, så åkte med henne på bussen hem. Mycket trevligt
 
For även ut och övningskörde med pappa efter middan, weho. Gaah det är så himla roligt! Fick köra lite mer på vägar idag också och prova på att starta i backe. Gick helt ok. Fick köra hela vägen hem sen också och parkera bilen i carporten (????haha) fett pro jao. Ska hoppa in i duschen nu tror jag och sedan hoppa i säng och förhoppningsvis sova hela natten, har även sovmorgon imorn så då blir det många välbehövda timmars sömn!
Dear diary | |
Upp