Rings

Shue.
Gjorde inte så mkt på passet imorse. Jag och Lisa satt och skrev saker som typ inte hängde ihop och höll på att typ dö av skratt? Haha Emma och Emma satt och kolla på oss och fatade typ nada. Glömde även skåpnykeln imorse. Stabilt. Så fick he mina grejor i Lisas skåp♥Haha fast mina jacka typ stank så nu luktar de inte så gott i Lisas skåp typ :p Wopsi. :>

Jag och Lisa gjorde också klart våra ringar på slöjden. Slängde min första som var så fet först men blev klar med min andra så tog upp den igen och gjorde klart den haha. Mina var inte så fina. En helt ojämn och den andra vart typ förstor så måste ha den på tummen, även om den är lite förstor. Men jaja ;D

Ska typ ta lite kort på nå random om jag orkar. Kan ta typ en socke.. haha ne men seriöst. Fy för mörker!! Eh, kan sitta här ist ;D

Ciao!


bildbrist. o.o
Dear diary | |
Upp