Rubrik

Kom inte på ngn rubrik ><
Idag hade vi våran första match på uff som slutade 1-0 till motståndarna. Bara turmål tkr jag :p
Och imorgon har vi as tidig match så måste gå upp typ vid 7 ngn gång..  Iaf efter allt så for vi till mormor och åt middag och efter vi hade ätit och sådär så gick jag och Malin ut på balkongen och började spotta av ngn anledning haha. Sen vare nån kille som bodde under till höger som satt och rökte på balkongen prata med oss eller han sa ngt så vi gick in. Sen gick Malin ut igen och kastade vatten och då kollade jag ner på hans balkong och då kollade han ner på vattnet som Malin kastat ner haha.

När vi skulle hem så satt han fortfarande ute och då när vi gick förbi låtsas (stavning?) spottade han och kollade på oss och skrattade HAHA jag höll på att skratta ihjäl mig haha :p

Ändrat mig, skriver då jag hinner nu under Uff

Kram ♥




Haha passa er ;)

Dear diary | |
#1 - - eveliina:

hahah men moa hon var ju kortare ;)

btw sista bilden ;) leker du princessa då elr ;)

Upp