12:59

Försöker se ljuset i tunneln med hjälp av det faktum att jag snart får se mina älsklingar som jag beställde med min kära faster då hon var i USA
 
Hejhej, nu är jag inte lika arg längre haha. Men fortfarande jävligt frustrerad. Var och kollade upp fotjäveln i torsdags och det visade sig då att jag har trampat ut mitt fotvalv. Jag har alltså ingen hålfot över huvudtaget och han hade aldrig sett någon med så platta fötter. Aldrig trott att det kunde vara ett problem men tydligen så gör det att några leder hamnar för nära varandra så det är därför jag får ont. Haha han lät helt förtvivlad och jag måste alltså fixa detta på en gång. Måste fixa inläggssulor som jag måste gå med hela tiden och om två veckor ska jag till en sjukgymnast för att även få typ rehab övningar så jag kan stärka foten och bygga upp hålfoten. Detta kommer alltså ta flera månader och jag vill bara börja gråta igen.
 
Just nu kan jag ju inte göra något åt gymnastiken då vi är barfota där och det är då jag har som ondast. Men det gick faktiskt rätt bra i torsdags. Dock måste jag vila mellan nästan varje varv och jag får bara ondare och ondare eftersom jag envisas med att köra. Men har fått några tabletter jag hoppas ska hjälpa på avslutningen imorgon och på tävlingen. Kan dock inte längre stå på tå, iaf inte ouppvärmd och det gör mig nervös inför friståendet och piruetterna. Men det går, det är bara att bita ihop och spänna musklerna som pappa säger. Annars får jag väl äta en karta alvedon eller något om inte dom andra hjälper. 
 
Vet heller inte hur det kommer gå på fotbollen då jag inte varit med på en vecka och jag får ju ondare och ondare... Men det går somsagt bättre med skor och sedan när jag får mina inläggssulor ska he nog gå bra. Finns inget annat alternativ i min värld haha. 
 
Nu blev det ett himla långt inlägg om min fot och mina problem haha men men. Skriver somsagt bara för mig själv och för att jag ska kunna gå tillbaka och läsa sen när man blir äldre!
 
Kram!
 
 
Dear diary | |
Upp