02:28


Vilade från solen idag då jag de tre senaste dagarna legat ute så länge jag bara kunnat. Detta plus att jag druckit dåligt resulterade med att jag inte mådde bäst idag haha. Men annars så fick jag gå en prommis med Lisa idag vilket var som alltid mycket trevligt!

Bestämde mig sen vid halv elva för att köra lite intervaller, sagt och gjort pallrade jag mig ner till Omberget. Dock tog det ca 20 min innan jag började köra för jag fastande vid solnedgången. Ni ser ju bara bilden, magiskt! Haha men sen så var jag fit for fight! Gick faktiskt bra denna gång, skulle dock valt en lite brantare backe men men. Hade säkert inte orkar då dock men whatever. Är sjukt pigg efter detta vilket resulterar i denna nattbloggning, dessutom från mobilen så jag vet inte hur detta blir riktigt. Imorgon blire att pressa igen iallafall. 

Godnatt folket💕
Dear diary | |
Upp