21:19

Inte skrivit nu på ett tag men i helgen så for vi iallafall till Göteborg för att tävla i RM. Gick väl sådär men vi blev bäst i Norrland iaf. Själva resan var väldigt rolig iaf och jag hade mycket kul. Vi flög ner på fredagen och kom fram rätt tidigt. Så vi låste in våra resväskor i några skåp och gick sedan på stan och shoppade. Sen for vi till hallen tävlingen var i och hade förträning i fristående. Sen for vi till skolan vi skulle bo på osv. Lördagen spendares i tävlingshallen, vi körde alla grenar men det gick som sagt inte så jätte bra så vi gick inte vidare till final. Så vi kollade klart på alla pooler på lördagen och sedan på söndagen kollade vi på pool 5 och sen finalen. Efter det for vi och käkade middag och sedan satte vi oss på tåget hemåt. Åkte hela natten och kom fram vid 7 på morgonen. Då vare bara hem och göra sig redo för att sedan fara till skolan. (Bilder kommer senare)
 
Idag har dagen flytit på. Dansade för fullt på estetiskt kommunikation och hade sedan matte. Då vi håller våra svenska nationella tal just nu så hade jag ingen svenska idag då jag varken skulle hålla eller vara publik. Men satt kvar på skolan en stund för att skriva på min idrottsinlämning. Tog sedan bussen hem och då färgade Malin mitt hår, så no more utväxt! Träningen ikväll gick superbra! Körde sträckt frivolt rondat flickis salto. Sjukt skoj. Det vankas ju tävling igen nu den 5:e maj! Då jäklar blire revansch! Nu blev det väldigt mycket text men ska skriva klart mitt tal och min idrottsinlämning och sedan sova.
Dear diary | |
Upp