21:37


bara för att jag tkr jag ritar så himla snygga gubbar på bilden.. haha xd

He he. Känner hoppet för min blogg alltså D: Men ska försöka bli bättre^^.
Iaf så sov My hos mig hela helgen :D♥ (fredag t söndag:]) sen på lördagen så for vi in till stan med Lisa och såg på Rango:D Lite random film men den va ändå bra:]

Sen har veckan rullat på som vanligt. Fick veta att jag klarade so-provet jag gjorde typ innan lovet? Haha GLAD jag blev!!! Trodde verkligen inte jag skulle klara det:] Sen har vi ngn jävla cepe vikarie på no'n. HAHA My fick ju fan utbrott efter vår lektion med han xD

Sen så började våra fotbollsträningar idag :D Haha pallar inte skriva mer nu förutom att jag ska fortsätta träna på mina spanska glosor... O...O

btw hoppas jag på att lisa inte blir deprimerad igen då hon går in här och ser att jag uppdaterat:]

TACK FÖR MEJ, LEVERPASTEJ!!!!!
Dear diary | |
#1 - - HAIDI HELÈN JAKOBSSON:

SVAR: hihi vad kul att du är me å tävlar :D håll tummarna nu hihi

Upp