20:46

Hola amigos. Livet flyter på och jag har som vanligt glömt vad jag senast skrev. Går snart på lov iallafall. Skööönt. Dagen gick snabbt, fick tillbaka matteprovet som jag ändå är nöjd med, fick bra respons på engelska inlämningen och gjort kulturhistoria prov som ändå kändes hyfsat bra. Slutade vid 13 och vandrade då bort mot Intersport, fick dagens workout iaf haha. Köpte mig en egen fluffleece istället för att låna mammas i hopp om att sluta frysa hela tiden! Förstår inte vad som är feleet. Dom sålde iallafall Celsius där så fick bara lov att köpa och smaka. Sjukt god men äckligaste effekteen. Haha kanske inte ska dricka en utan att röra på sig/träna började ju typ skaka haha #noob. 
 
Annars så är mitt högra lår helt fuckat från crossfiten på idrotten igår. Haha körde för tungt juu snyft. Träningen igår gick överlag sjukt dåligt men samtidigt så sjukt bra. Körde dubbel!!! för första gången i mitt liv till rygg, haha ändå stolt. Klarade även sträckt halv salto på typ första försöket? Vad hände, aldrig fattat det förut men kulkul. Även insett hur sjukt mycket jag utvecklats på ett år! Glaaad.
 
#random inlägg #hata inte hashtags
 
 
Dear diary | |
Upp