19:14

Taggar till inför Let's Dance med lite gifs från Dance with me

Dagen har varit helt ok. Hade sovmorgon och lagade mina sundsvalls byxor. Äntligen! Frågan är bara hur länge de håller men jaja, funkar för stunden. Skolan rullade på, jag och My improviserade fram en redovisning om fika som ändå gick bra och hade även matte prov.. gick väl sådär. Powerwalkade för självaste livet in till Vasaplan för att hinna med bussen. Bara chillat sedan jag kom hem. Hamnat i någon fas då jag sitter och gör gifar hela tiden haha. Gjorde några från Dance with me som jag såg i helgen. Let's dance börjar ju på fredag, måste se det då Maria Montazami ska vara med!!!

Ska nu gå och börja byta om inför säsongens första fotbollsträning! Fett taggad. Gillar dock inte att spela inomhus men he funkar.
Dear diary | |
Upp