00:15

orkar inte lägga in en bild.. jävla latis

Blev väckt ganska tidigt idag. Gick ner åt frukost, hittade påskägg♥, gjorde mig klar och sen for vi in till stan och hälsade på farfar:). Det var så himla fint väder så vi gick på en promenad och köpte glass. Fett najs. Sen for vi till Strömpilen för Malin skulle handla lite... jag undrar vad ;) Haha. Sen for vi hem och efter ett tag kom mormor och då käkade vi lite påskmat. Gött. Vi grillade och satt ute och åt igen, skööönt. Fick även ett påskägg av henne, tack♥ Så nu har jag två påskägg att käka imorn in tha car 8D.

Har även packat typ allt, har bara småsaker jag ska packa ner imorn som laddare, kameran och sånt. Hoppas jag inte glömmer ngt haha. Men vi far hemifrån vid typ halv 3 ? tror jag och då far vi in till stan och hämtar henne från jobbet och handlar lite sen drar vi iväääg. Så jävla najs. Men kmr sakna alla här hemma..♥
Vet typ inte när jag kmr hem men senast söndag iaf, men det blir ingen uppdatering medans jag är borta iaf.
Får se om jag orkar skriva ngt imorn innan vi far hehe. Ne fan va långt det blev, och nu ska jag sova.

Goodnight bitches♥

Btw, fyller ju fan år på onsdag också, värt att nämnas haha 8D
Dear diary | |
Upp