22:48


random pic

Woho idag på hk'n bakade vi lussebullar :D Dock är alla slut nu.. känner att jag ätit ganska många idag (men åt inte alla själv:]) och min mage är inte riktigt kompis med mig nu haha. Var med Lisa och My efter skolan. HAHA när jag och My gick hem till henne efter skolan, Lisa fick lov att gå hem och hämta Leo, så lyssnade vi på musik i hörlurar typ as högt och sjöng med i låtarna för kung och fosterland. Sen när vi nästan var framme hos My och vi är verkligen inne i det vi gör, så märker vi att det cyklar förbi några från My's gamla klass haha vi typ dog.

Sen när vi kom fram satt vi typ vid datorn och sen kom Lisa med Leo. Jag och My åt, sen gick vi typ in på My's rum och tog lite kort och typ inte gjorde så mkt. Sen gick jag och Lisa hem och vi typ dog. Eller iaf jag det var as kallt :o Sen såg jag på Top Model och Svenska Hollywood-fruar. Bästa haha. Maria e best ;D

Ska gå och sova nuu. Godnatt♥

Dear diary | |
Upp