17:51

Hemma i huset lite snabbt för att äta och hämta lite kläder och skor till fotbollen ikv.

Det som hänt sen vi for till stugan är typ att jag färgat håret, gjort 2 ljusa slingor som hamna lite långt bak, Malin har blivit as blond, vilma har sovit hos oss, jag och malin har varit på vilmas stuga och åkt ring som slutade med 2 krashar för mig och vilma då vi åkte + jag börja blöda näsblod för jag slog näsan i vilma typ haha. Och inatt sov vi hos henne och vi har varit ut me kanoten, spelat kubb, men det tyckte inte vilma och malin va nå kul för jag vann hela tiden haha :p

och idag hittade vi på ett eget recept till en kaka som vart AS GOD.. nat. Alltså fan va torr den va + vare förlite socker i :p

haha vet inte när jag skriver igen för vi far ut till stugan igen nu efter träningen, inte för att typ ngn bryr sig med xd
Dear diary | |
#1 - - Ada:

Vet inte om du har sett detta men.. Och inte för att man får veta så mycket endå :]

Syftar på videon http://www.beyondhollywood.com/pirates-of-the-caribbean-on-stranger-tides-2011-movie-preview-images-and-videos/

Upp