Lördag

Hade inte tid att skriva något igår så skriver idag ist.

Igår började dagen med att jag gjorde frukost och satte mig ute i solen. Så sjukt varmt det var! Sen blev det så där varmt så att man bara vill gå och ta sig ett dopp. Så drog med mig Bruno och Malin. Vilma ringde Malin så hon följde också med. Vi gick till vårt lilla badställe vid Omberget. Det började med att bara Bruno badade för det var iskallt vatten. Men sen när man stått ett tag med vattnet upp till knäna blev det riktigt skönt. Så gick ut en bit till och doppade mig och simmade lite faktist. Fast doppade inte huvudet. Sen efter jag doppat mig började vi gå hemåt. Men ville doppa huvudet också så gick i igen på vägen hem nånstans och doppade huvudet också.

När vi kom hem hoppade jag in i duschen, klädde på mig och torkade håret sen drog vi in till stan. Vi for bara på skopunkten och köpte avlsutningsskor. Fick ett par för 49 kr. Fast dom var lite förstora men det var dom enda som fanns. Men vi ska köpa nå strumpor som jag kan ha under för då satt dom bättre. Sen gick jag in snabbt på H&M för Malin och Vilma var på toa inne i MVG. Hittade ett par solisar som jag skulle ha köpt! Fast vi ska svänga förbi på H&M vid OBS och hoppas på att dom finns där. Sen när vi var klara där for vi till mammas jobb och köpte godis. Dom tog 2.90 kr/hg. Hehe så mycket godis blev det.

Sen när vi kom hem så for jag till Sara och var med henne och Alexandra. Vi hoppade studsmatta och vi passade Alex på salto. Det gick jätte bra.

Sen fick jag lov att fara för vi skulle till Maggan och fira henne. Så for hem bytte kläder sen for vi till henne. Vi fick köttfärspaj som man fick vitlökssås av något slag till. Gott. Också vare en som var där som hade med sig sin hund (Golden Retriever) Disa. Sen när klockan var typ kvar i 6 började jag och Malin gå hem för att ge Bruno mat och hämta kameran. Sen efter ett tag gick jag hem igen och hämtade Bruno. Haha det var riktigt roligt när han och Disa busade.
Men ååh att kameran var på laddning vid en stund för då låg bruno ner på marken och Disa låg på hans hals haha alltså det såg jätte roligt ut. Men sen fick vi tårta den va jätte god, haha och väldigt seg. Men det var as gott.

Sen när klockan var typ halv 8 for jag till Hanna och var med henne, Sara och Alexandra. Och Alexandra klarade salto med bara 1 pass! Hihi men när jag kom lekte dom sparkburk? Hehe men när dom hade lekt klart lekte jag, Hanna, Sara, Alex och Hugo kurragömma med dunk. Vi hann typ leka 1 gång sen började Robinson. FEL PERSON VANN! Jarmo borde ha vunnit. ^___^

Sen efter Robinson gick vi hem till mig och hoppade studsmatta. Sen skulle Hanna hem. Så jag,Sara och Alex fortsatte hoppa en liten stund till sen gick vi in och åt lite godis. Sen for dom också hem. Så då gick jag upp igen till Maggan.

Idag så är det ju morsdag så då ska vi åka in till farmor och mormor. Och vi ska åka förbi OBS och se om dom har solisarna. Kommer lite bilder sen tror jag.

Kram

Dear diary | |
Upp